Reklamace
NÁKUP BEZ OBAV
Je to snad ta nejjednodušší záruka na světě.
Nebudete-li spokojeni,
vrátíme Vám vaše peníze!
... to je naše záruka
V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 90 dnů:
- pokud je to možné, zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu
- do balíku vložte také reklamační lístek - nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
- nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. V případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
- zašlete nám zboží zpět na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové
- zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
- peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, tak nám požadovaný způsob vrácení peněz uveďte na reklamačním lístku
- jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme vám email s potvrzením, že jsme vrácené zboží přijali a kdy vám vrátíme peníze
V případě, že zboží bylo rozbité nebo se v průběhu užívání poškodilo z důvodu vady výrobku nebo poškození přepravou:
- celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
- pokud se jedná o rozbitou keramiku nebo sklo, nemusíte ji zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email reklamace@decodoma.cz, spolu s popisem, která část ze sady přišla rozbitá
- do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
- nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. V případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
- zboží nám zašlete zpět na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové
- zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
- jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme vám email s potvrzením, že je reklamace přijata. O jejím vyřízení rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 dnů.
- v případě uznané reklamace hradíme dopravu zboží my
- reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se obchodník nedohodne se zákazníkem na delší lhůtě
Jak postupovat, když Vám chybí součástka, případně potřebujete vyměnit pouze drobnou část (jako šroubek, matka, atd.):
- nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle 491 204 205 případně na emailu reklamace@decodoma.cz
- sdělte nám, která část Vám chybí, a hned Vám budeme schopní říct, zda součástku obratem pošleme nebo je nutné zaslat nám zboží zpět k reklamaci
- jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme Vám email s potvrzením, že je reklamace přijata. O jejím vyřízení rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 dnů
- v případě uznané reklamace hradí dopravu zboží prodávající
- reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se obchodník nedohodne se zákazníkem na delší lhůtě
Jak vrátit balíček přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu s pomocí kódu.:
- zaneste balíček na nejbližší výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny (přehled výdejen zde: www.decodoma.cz/vraceni)
- pro zaslání zdarma na adresu decoDoma uveďte při předání balíčku jedinečný kód:
- výdejna Zásilkovny: 971 086 27
- výdejna Balíkovny: 623 535 20
- nezapomeňte si uchovat doklad o odeslání
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se obchodník nedohodne se zákazníkem na delší lhůtě.
Naše autorky pro vás připravují blog plný zajímavých článků. Ať už hledáte inspiraci v bytovém designu, šikovné rady do domácnosti, vyzkoušené recepty nebo návody na vyrábění dekorací.