Časté dotazy

Registrace/změna registrace a informace o našem katalogu
Informace ohledně objednávky a již čekající objednávky
Reklamace

 

REGISTRACE/ZMĚNA REGISTRACE A INFORMACE O NAŠEM KATALOGU

1. Jak mohou získat tištěný katalog? A je zpoplatněný?
Pokud jste si u nás ještě nikdy neobjednali, tak si katalog můžete snadno objednat přes e-shop, klikněte zde. Žádost o katalog také ochotně vyřídíme na zákaznickém oddělení. na tel. čísle 491 204 205 nebo na e-mailové adrese info@decoDoma.cz . Pokud u jste u nás již objednávku učinili, budeme katalog po určitou dobu zasílat automaticky. Katalog není zpoplatněný. Zaslání katalogu je zdarma.

2. Jak často katalogy zasíláme?
Vydáváme dva hlavní katalogy. Jeden Jaro/Léto a druhý Podzim/Zima. Katalog Jaro/Léto vychází na začátku března a katalog Podzim/Zima na konci Srpna. Zároveň každý měsíc vychází doplňující akce k hlavním katalogům, kde nabízíme množství zboží dle aktuálně sezony.

3. Jak změnit jméno či adresu doručování katalogu?
Jakoukoli formou (e-mail na info@decoDoma.cz , telefonicky 491 204 205, popřípadě nám zašlete dopis na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové) nám sdělte přání změnit jméno nebo adresu. Pokud znáte zákaznické číslo, bude to rychlejší, pokud ne, sdělte nám původní adresu a my provedeme změnu.

4. Čím se liší katalogy od nabídky na internetu?
Na našem e-shopu najdete komplexní nabídku zboží všech aktuálních katalogů. Nabídky tištěného katalogu a nabídky e-shopu se mohou lišit v nabízeném dárku za objednávku a také podmínkami objednání, či využití různých slev.

5. Mohu kombinovat objednávku z tištěného katalogu a internetu?
Na e-shopu máte možnost zadat objednávku z tištěného katalogu a zároveň můžete přidat produkty z našeho e-shopu. Pokud si přejete objednat, klikněte zde. Poté je nutné zadat kód akce do kolonky „Slevový poukaz nebo kód katalogu“, abychom věděli, jakou akci si přejete uplatnit. Dárek za objednávku se Vám automaticky připíše. Dárek z katalogu nelze kombinovat s jinými slevami.

6. Nepotřebuji zasílat tištěný katalog. Stačí mi informační emaily, jak mohu zrušit zasílání katalogu?
Jakoukoli formou (e-mail na info@decoDoma.cz , telefonicky 491 204 205, popřípadě nám zašlete dopis na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové) nám sdělte přání zrušit zasílání katalogů. Sdělte nám zákaznické číslo, popřípadě adresu a na Vaše přání zrušíme zasílání tištěných katalogů.

 

INFORMACE OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY A JIŽ ČEKAJÍCÍ OBJEDNÁVKY

1. Dostanu potvrzení o zadání objednávky a odeslání zboží?
Pokud nám při objednávce sdělíte Váš email, tak Vám budeme posílat potvrzení o evidenci objednávky, jejím vyřízení, zpoždění, případně i informace o vyprodaném zboží. Během doručování zásilky, bude na email posílat informace také přepravce. Zákazníci, kteří nám sdělí alespoň mobilní tel. číslo, dostanou informaci až od přepravce, že mu zboží bude doručovat. Každopádně, v případě nějaké nesrovnalosti, Vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Abyste mohli dostávat informace o zásilce, tak nám, prosím, tedy sdělte email nebo mobilní tel. číslo.

2. Co dělat, když nebylo doručeno potvrzení objednávky?
V tomto případě určitě kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle 491 204 205 nebo na emailu info@decodoma.cz . Buď nebyla objednávka zaevidována nebo byl chybně zadaný email. Zjistíme chybu a napravíme to.

3. Jakými dalšími způsoby, než přes e-shop mohu objednat zboží?
Všechny způsoby objednání naleznete zde.

TELEFONICKY: 491 204 204
Naše operátorky jsou k dispozici 7 dní v týdnu: Po - Pá 7 - 22 hod., So - Ne 8 - 20 hod. V ostatních hodinách funguje záznamník

ONLINE: www.decodoma.cz
Najdete tu mnoho dalších produktů, stejně jako zajímavé nápady, recepty a mnohem více informací.

E-MAILEM: objednavka@decodoma.cz
Naše operátorky Vám potvrdí, že Vaše objednávka byla úspěšně přijata.

PÍSEMNĚ: pošlete nám svoji objednávku na adresu
decoDoma
Březhradská 177
503 32 Hradec Králové

4. Kdy mohu očekávat objednané zboží?
V případě, že máme zboží skladem a objednáte do 12:00 hod, zásilku expedujeme ještě tentýž den. Pokud objednáte po 12:00 hod, zásilka bude odeslána ihned následující pracovní den. Pokud se stane, že zboží máme skladem u dodavatele, tak expedice bude trvat několik dní. Všechny zákazníky s uvedeným emailem informujeme o termínu expedice zásilky.
V případě, že nemůžeme do dané doby doručit kompletní objednávku, tak zásilku rozdělujeme. Odešleme to zboží, které je skladem a zbývající zboží dopošleme ihned po naskladnění. Poštovné u druhého balíku hradíme my. Jedinou výjimkou z doby doručení, jsou objednávky obsahující boty Orto. Jelikož se boty vyrábí na zakázku, tak dodací lhůta je 3 – 4 týdny. Pokud máme uvedený email, tak Vám budeme posílat konkrétní informace o stavu Vaší objednávky.

5. Jakým způsobem zboží posíláte?
Zásilky posíláme Českou poštou, jako balík do ruky. Balík do ruky znamená, že pošta ho musí doručit domů a pokud nebude nikdo doma, tak ho nechá na poště. Na poště zůstává 7 dní. Na konci úložní doby se ČP pokusí ještě jednou o doručení. Pak je zásilka odeslána zpět k nám, Cena 129 Kč (89 Kč poštovné a 40 Kč je doběrečné)

Dále si můžete vybrat přepravce PPL. Budou Vám psát v den doručení. Uložené to bude 5 dní, snaží se zákazníka kontaktovat a doručit, Cena je 129 kč (89 Kč poštovné a 40 Kč doběrečné).

Zásilky si můžete také vyzvednout na jedné z našich kamenných prodejen v Hradci Králové, Pardubicích nebo v Plzni. Pro uložení na prodejně je třeba zadat telefon i email. Zásilka je uložena 7 dní nebo dle dohody s pracovníkem prodejny. Doprava i doběrečné je zdarma. Na prodejnách lze platit kartou.

Další možnost odeslání zásilky můžete zvolit zásilkovnu. Zásilku si vyzvednete na místě, které si sami vyberete. Zásilka bude uložena na pobočce 7 dní. Je možné prodloužení až na 21 dní. Platí se 79 Kč (39 Kč poštovné a 40 doběrečné). Na pobočkách zásilkovny nelze platit kartou.

Pro všechny objednávky nad 1.500 Kč platí DOPRAVA ZDARMA.

6. V následujícím období budu mimo svého bydliště. Mohu si nechat zásilku poslat na jinou adresu?
Určitě ano. Toto není problém. Při objednávce na eshopu vyplňte dodací adresu, na kterou si přejte zboží zaslat. Při telefonické objednávce stačí nahlásit dočasnou změnu adresy pro jednu konkrétní objednávku.

7. Mám objednané zboží, je možné objednávku ještě změnit?
Pokud ještě objednávka není na expedičním oddělení, tak lze objednávku změnit, případně i zrušit. Kontaktujte naše zákaznické oddělení, které Vám podá aktuální informace o stavu objednávky. Kontakty naleznete zde.

8. Dobírková částka neodpovídá původní objednávce.
Důvodů může být více. Pokud nemáte informace, že něco z Vaší objednávky je vyprodané, tak, prosím kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle 491 204 205 a my Vaší objednávku prověříme.

9. Z jakého důvodu mi nepřišlo všechno zboží?
Nejčastější důvod je, že došlo k vyprodání zásob. Na faktuře budete mít informace o tom, jaké zboží nedošlo a z jakého důvodu. Pokud je zboží zcela vyprodané, tak ho již nezašleme. Pokud zboží máme objednané u dodavatele, ale přijde později, tak je to na faktuře také napsané. Zboží Vám budeme odesílat dodatečně na naše náklady. V případě, že si nebudete jistí, určitě nás kontaktuje na 491 204 205. A prověříme Vaši objednávku.

10. Česká pošta mě neupozornila na zásilku a vrací se zpět Vám. Jak mám postupovat, když zboží chci?
Stačí pouze kontaktovat zákaznické oddělení a sdělit, co se stalo. Operátor s Vámi problém probere (případně si ověříme, že máme správné kontaktní údaje) a objednávku Vám navedeme a odešleme.

11. Chci doporučit nového zákazníka, jak mám postupovat?
V katalogu máme speciální objednací lístek pro nového zákazníka. Ten, prosím, vyplňte a zašlete ho na naši adresu. Doporučit nového zákazníka také můžete emailem. Z důvodu doložení získání adresy preferujeme doporučení zákazníka takto písemnou formou (do toho se počítá i email).

12. Lze si zvolit dárek za objednávku, když mám více katalogů?
Dárek za objednávku se vždy odvíjí podle katalogu, ze kterého objednáváte. K jedné objednávce lze zadat jen jeden kód s výhodou a tedy zvolit jeden dárek. Při telefonické, či emailové objednávky nám vždy sdělte z jakého katalogu objednáváte. Při objednávce na eshopu zadávejte kód katalogu, ze kterého objednáváte a podle toho také máte nárok na dárek.

13. Mohu si zboží vyzvednout osobně na adrese společnosti?
Přímo na adrese společnosti si nelze zásilku vyzvednout. Ovšem využijte naše kamenné prodejny v Hradci Králové, Pardubicích a Plzni. Zde si můžete svou zásilku vyzvednout.

14. Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží? Lze to i jinak než na dobírku?
Krom dobírky, si můžete zvolit platbu klasickým bankovním převodem. Do emailu Vám přijde potvrzení s údaji k zaplacení. Na platbu je lhůta 5 dní. Zásilka je realizována až po připsání peněz na účet.

Dále je možnost online platby kartou nebo online převodem. Při volbě online kartou Vás po dokončení objednávky a kliknutím na „zaplatit objednávku“ přesměruje na stránky České spořitelny – Servis 24. Je třeba mít kartu, ze které můžete platit i na internetu.

Online převod je okamžitý převod. Při objednání si v platbě a dopravě vyberete svou banku. Po dokončení obchodu se přesměrujete do internetového bankovnictví právě Vaší banky. Přihlásíte se, a buď budete mít již před-vyplněný příkaz k úhradě, nebo budete mít na stránce údaje k zaplacení. Výhoda online plateb je, že nám k vyřízení Vaší objednávky stačí pouze potvrzení, že platba proběhla bez problémů. Není nutné mít peníze připsané. Bude Vám zaslané i potvrzení zda platba prošla, či nikoliv.

15. Jak si mohu zkontrolovat stav své objednávky?
Pro sledování zásilky online je se třeba při zadávání objednávky zaregistrovat. Jinak ta možnost bohužel není. Informace můžete získat od operátorů na zákaznickém oddělení. Jinak Vás o průběhu objednávky budeme vždy informovat přes email. Zákaznické oddělení můžete kontaktovat na email info@decodoma.cz nebo na tel. 491 204 205.

 

REKLAMACE

1. Při přebírání zásilky na poště jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.
Přímo na poště do 24 hodin můžete sepsat zápis o poškození zásilky. Pošta si zásilku nechá a zašle nám ji sama zpět. Vy můžete buď přímo kontaktovat zákaznické oddělení, nebo Vás v během řízení o reklamaci, bude kontaktovat operátor a domluví se s Vámi na nápravě.

2. Jak mám postupovat, když mi přišlo rozbité zboží?
Pokud již nelze zásilku reklamovat na poště a máte rozbité zboží, můžete nám ho zaslat k reklamaci. Buď pouze rozbitou část, nebo celý výrobek nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním lístkem na adresu decoDoma, s.r.o., reklamační odd., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. Reklamaci posoudíme a vyřídíme bez zbytečného odkladu. Pokud si nebudete vědět rady nebo budete potřebovat více informací, tak se neváhejte obrátit na zákaznické oddělení. Kontakty naleznete zde.

3. Kam a jak mám odeslat zboží, které potřebuji reklamovat?
Zboží nám odešlete na adresu decoDoma, s.r.o., reklamační oddělení, Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. Spolu s reklamovaným zbožím odešlete také vyplněný reklamační lístek, který je součástí faktury. Pokud není možné zaslat přímo reklamační lístek, tak nám stačí poslat průvodní dopis, kde bude adresa, popsaný problém a Vámi požadované řešení reklamace. Nezasílejte nám, prosím, zásilku na dobírku. Zboží nám zašlete jako obyčejný nebo doporučený balíček.

4. Zboží přišlo v pořádku, ale chybí mi určitá část ze sady, jak mám postupovat?
Kontaktujte, prosím, naše zákaznické oddělení a sdělte, co přesně chybí. Rádi Vám pak reklamaci vyřídíme nebo sdělíme, jaký bude postup.

5. Do jaké doby bude má reklamace vyřízena?
Reklamace se snažíme vyřizovat v co možná nejkratší době. Většinou je reklamace vyřízena do 14 dní od přijetí na sklad. Pokud je reklamace komplikovanější nebo čekáme na naskladnění zboží, bude vyřízení reklamace trvat nejdéle 30 dní.

6. Budu platit znovu poštovné, pokud mi zasíláte reklamované zboží?
Ne, nebudete. Poštovné za odeslání reklamace hradíme my.

Newsletter

Kolekce a akce

na váš e-mail

Katalog produktů

Léto 2017

799 výdejních
míst

a mnoho výhod
pro váš pohodlný nákup