Potřebujete se nás na něco zeptat?

Zkuste, jestli odpověď najdete mezi nejčastějšími dotazy.

 

Registrace/změna registrace a informace o našem katalogu
Informace ohledně objednávky a již čekající objednávky
Reklamace

 

REGISTRACE/ZMĚNA REGISTRACE A INFORMACE O NAŠEM KATALOGU

1. Jak získám tištěný katalog?
Pokud jste náš nový zákazník a objednáváte si u nás poprvé, můžete si o katalog sami snadno zažádat na našem e-shopu kliknutím zde. Další možností je zavolat na naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 491 204 205 nebo napsat na e-mailovou adresu info@decoDoma.cz. Poté vám budeme katalog posílat po určitou dobu automaticky.

2. Budu za katalog platit?
Nebudete. Katalog zasíláme našim zákazníkům zdarma.

3. Na kolik katalogů se od vás mohu ročně těšit?
Na dva hlavní katalogy – Jaro/Léto a Podzim/Zima. Katalog Jaro/Léto vychází koncem února a katalog Podzim/Zima koncem srpna. A každý měsíc (vyjma letních měsíců) nám vycházející doplňkové akce k hlavním katalogům, na které se vztahuje velké množství sezonního zboží.

4. Jak mohu požádat o změnu ve jméně či adrese pro doručování katalogu?
Záleží jen na vás, jakou formu komunikace si zvolíte. Můžete nám napsat na e-mailovou adresu info@decoDoma.cz, zavolat na zákaznické oddělení na telefonní číslo 491 204 205, případně odeslat požadavek poštou na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. Nezapomeňte nám uvést vaše zákaznické číslo.

5. Odlišuje se nabídka v katalogu od nabídky na e-shopu?
Ano. Na e-shopu najdete komplexní nabídku zboží ze všech aktuálních katalogů. Tištěný katalog se může od e-shopu lišit v nabízeném dárku za objednávku, podmínkami pro objednání, či nabídkou různých slev.

6. Mohu ve své objednávce kombinovat tištěný katalog s e-shopem?
Na e-shopu máte možnost si objednat zboží z tištěného katalogu a zároveň přidat produkty z e-shopu. Pokud si přejete objednat, klikněte zde. Poté je nutné zadat kód akce do kolonky „Slevový poukaz nebo kód katalogu“ v prvním kroku košíku, abychom věděli, jakou akci si přejete uplatnit. Dárek za objednávku se vám automaticky připíše. Dárek z katalogu nelze kombinovat s jinými slevami.

7. Jak mohu požádat o zrušení zasílání katalogu?
Stačí zaslat váš požadavek e-mailem na adresu info@decoDoma.cz, zavolat na zákaznické oddělení na telefonní číslo 491 204 205, nebo odeslat žádost poštou na adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. Ve všech případech potřebujeme znát vaše zákaznické číslo nebo adresu.

 

INFORMACE OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY A JIŽ ČEKAJÍCÍ OBJEDNÁVKY

1. Proč se mi nedaří uplatnit sleva?
Důvody mohou být různé – zapomněli jste zadat kód, vybrali jste si jako výhodu dárek a ten nelze kombinovat se slevou, nebo nebyly splněny podmínky pro uplatnění slevy – hodnota objednávky byla nižší, případně sleva již není aktivní.

2. Obdržím od vás potvrzení o provedení objednávky a odeslání zboží?
Ano, budete od nás průběžně informováni o stavu vaší objednávky. Jen nám nezapomeňte při objednávce sdělit váš e-mail a mobilní telefonní číslo. Na e-mail vám odešleme potvrzení o evidenci objednávky, jejím vyřízení, případně zpoždění i informace o vyprodaném zboží. Při doručování vás na uvedeném telefonním čísle bude kontaktovat přepravce a informovat o doručování zásilky.

3. Co mám dělat, když mi na e-mail nepřišlo potvrzení objednávky?
Určitě kontaktujte naše zákaznické oddelění na telefonním čísle 491 204 205 nebo na e-mailové adrese info@decodoma.cz. Buď se objednávka nezaevidovala, nebo byl chybně zadán váš e-mail. Chybu zjistíme a napravíme.

4. Jakými dalšími způsoby, než přes e-shop, si u vás mohu objednat zboží?
Všechny způsoby objednání naleznete zde.

TELEFONICKY: 491 204 204
Naše operátorky jsou k dispozici 7 dní v týdnu: Po - Pá 7 - 22 hod., So - Ne 8 - 20 hod. V ostatních hodinách funguje záznamník

ONLINE: www.decodoma.cz
Najdete tu mnoho dalších produktů, stejně jako zajímavé nápady, recepty a mnohem více informací.

E-MAILEM: objednavka@decodoma.cz
Po zadání objednávky do systému vám přijde do e-mailu potvrzení, že vaše objednávka byla úspěšně přijata.

PÍSEMNĚ: pošlete nám svoji objednávku na adresu
decoDoma, s.r.o.
Březhradská 177
503 32 Hradec Králové

5. Kdy mohu očekávat objednané zboží?
V případě, že máme zboží skladem a objednáte si do 12:00 hodin, zásilku expedujeme ještě tentýž den. Pokud si objednáte po 12:00 hodině, zásilka vám bude odeslána ihned následující pracovní den. Expresní doručování se netýká odeslání zboží na prodejny decoDoma v Hradci Králové a Pardubicích, ty zavážíme sami 2x týdně (Hradec Králové - úterý a čtvrtek, Pardubice - středa a pátek). Pokud se stane, že zboží máme skladem u dodavatele, trvá expedice déle. Všechny zákazníky informujeme e-mailem o termínu expedice zásilky.
V případě, že nemůžeme do dané doby doručit kompletní objednávku, zásilku rozdělíme. Zboží, které máme skladem, odešleme a zbývající zboží dopošleme ihned po naskladnění. Poštovné u druhého balíku již nehradíte.

6. Jak se ke mně zboží dostane?
Záleží jen na vás, jaký způsob dopravy si zvolíte:

Česká pošta – balík do ruky: 129 Kč (89 Kč poštovné + 40 Kč doběrečné)
Balík do ruky znamená, že ho pošta musí doručit k vám domů. Pokud vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. Na konci úložní doby se Česká pošta pokusí ještě jednou o doručení. Poté je zásilka odeslána zpět k nám.

PPL – expresní doručení běžného balíku: 129 Kč (89 Kč poštovné + 40 Kč doběrečné)
Jakmile PPL kurýr převezme vaši zásilku, odešle vám SMS s informací o předpokládaném termínu doručení. V den, kdy vám bude balíček doručován, dostanete další SMS s časovým rozmezím, ve kterém se vám bude snažit kurýr balíček doručit. Pokud vás kurýr PPL nezastihne doma, bude se snažit vám doručit zásilku na druhý pokus. Předtím budete opět informování o novém datu doručení. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, obdržíte e-mail s výzvou kontaktovat příslušné PPL depo. Zásilka bude uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty vás PPL bude o uložení ještě jednou informovat.

Kamenné prodejny: poštovné + doběrečné zdarma, lze platit kartou
K vyzvednutí zásilky můžete také využít naše kamenné prodejny v Hradci Králové, Pardubicích nebo v Plzni. Pro uložení na prodejně je třeba zadat telefon i e-mail. Zásilka je uložena 7 dní nebo dle dohody s pracovníkem prodejny.

Výdejní místa Zásilkovna: 79 Kč (39 Kč poštovné + 40 Kč doběrečné), nelze platit kartou
Zásilku si vyzvednete na místě, které si sami vyberete. Na vyzvednutí své zásilky máte 7 dní. Lze případně prodloužit až na 21 dní. Pozor Zásilkovna je pouze výdejním místem, nedovolí vám na místě balík otevřít a případně ho tam nechat. Nadměrné balíky nelze přes Zásilkovnu posílat.

DOPRAVA ZDARMA: platí pro všechny objednávky nad 1 500 Kč na e-shopu. Pokud si objednáváte telefonicky, písemně nebo e-mailem poštovné hradíte.

7. V následujícím období budu mimo své bydliště. Mohu si nechat zásilku poslat na jinou adresu?
Ano, určitě můžete. Při objednávce na e-shopu si vyplňte dodací adresu, na kterou si přejete zboží poslat. Při telefonické objednávce nám stačí nahlásit dočasnou změnu adresy pro jednu konkrétní objednávku.

8. Mohu ještě změnit již hotovou a odeslanou objednávku?
Lze to jen v případě, že se vaše objednávka ještě neexpeduje. Kontaktujte naše zákaznické oddělení, které vám podá aktuální informace o stavu vaší objednávky. Kontakty naleznete zde.

9. Proč dobírková částka neodpovídá původní objednávce?
Mohlo se stát, že určité zboží z vaší objednávky bylo vyprodané. Pokud nemáte informace, že se tak stalo, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 491 204 205 a my vaši objednávku prověříme.

10. Z jakého důvodu mi nepřišlo všechno zboží?
Nejčastější důvodem bývá vyprodání zásob. Na faktuře budete mít informace o tom, jaké zboží nedošlo a z jakého důvodu. Pokud je zboží zcela vyprodané, tak ho již nezašleme. Pokud zboží máme objednané u dodavatele, ale přijde později, budete mít tuto informaci uvedenou na faktuře. Zboží vám odešleme dodatečně na naše náklady. V případě, že si nebudete jistí, určitě kontaktuje naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 491 204 205 a my vaši objednávku prověříme.

11. Česká pošta mě neupozornila na zásilku a vrací se zpět k vám. Jak mám postupovat, když zboží chci?
Stačí pouze kontaktovat naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 491 204 205 a sdělit, co se stalo. Operátor(ka) se s vámi dohodne na novém navedení a odeslání objednávky.

12. Chtěl(a) bych doporučit nového zákazníka, jak mám postupovat?
V katalogu máme speciální objednací lístek pro nového zákazníka. Ten, prosím, vyplňte a zašlete ho na naši adresu. Doporučit nového zákazníka můžete také e-mailem. Stačí uvést kód, který máme v katalogu pro doporučeného zákazníka. Z důvodu doložení získání adresy preferujeme doporučení zákazníka takto písemnou formou (do které se počítá i e-mail).

13. Mohu si zvolit dárek za objednávku, když mám více katalogů?
Dárek za objednávku se vždy odvíjí od katalogu, ze kterého si objednáváte. K jedné objednávce lze zadat jen jeden kód s výhodou a tedy zvolit pouze jeden dárek. Při telefonické, či e-mailové objednávce nám vždy sdělte, z jakého katalogu si objednáváte. Při objednávce na e-shopu zadávejte kód katalogu, ze kterého si objednáváte, a podle toho také máte nárok na dárek. Katalog musí být platný.

14. Mohu si zboží vyzvednout osobně na adrese společnosti?
Přímo na adrese společnosti zásilku vyzvednout nelze. Můžete k tomu využít naše kamenné prodejny v Hradci Králové, Pardubicích a Plzni.

15. Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit? Lze to i jinak než na dobírku?
Ano, vedle dobírky si můžete zvolit platbu klasickým bankovním převodem, kdy vám do e-mailu přijde potvrzení s údaji k zaplacení. Máte 5 dnů na provedení platby. Objednávka je odeslána až po připsání peněz na účet.

Dále máte možnost online platby kartou nebo online převodem. Při volbě platby online kartou budete po dokončení objednávky a kliknutím na „zaplatit objednávku“ přesměrování na stránky České spořitelny – Servis 24. Je třeba mít kartu, ze které můžete platit i na internetu a mít tyto platby aktivované.

Online převod je okamžitý převod. Při objednání si v platbě a dopravě vyberete svou banku. Po dokončení obchodu se přesměrujete do internetového bankovnictví právě vaší banky. Přihlásíte se, a buď budete mít již předvyplněný příkaz k úhradě, nebo budete mít na stránce údaje k zaplacení. Výhoda online plateb je, že nám k vyřízení vaší objednávky stačí pouze potvrzení, že platba proběhla bez problémů. Není nutné mít peníze připsané. Bude vám zaslané i potvrzení, zda byla platba úspěšně realizována, či nikoliv.

Nově jsme pro vás připravili možnost odložené platby od společnosti Twisto. Po odeslání objednávky začne běžet lhůta 14 dní, kdy ji můžete uhradit. Peníze za objednávku posíláte přímo společnosti Twisto. Podklady pro platbu vám budou zaslány e-mailem a sms. Tato služba je pro vás zcela zdarma.

15. Jak si mohu zkontrolovat stav své objednávky?
Pro sledování zásilky online je třeba se při zadávání objednávky zaregistrovat na našich stránkách. Jinak můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 491 204 205 nebo e-mailem info@decodoma.cz O průběhu vyřizování vaší objednávky budete vždy informováni e-mailem.

 

REKLAMACE

1. Co mám dělat, když jsem při přebírání zásilky na poště zjistil/a, že zásilka je poškozena?
Zásilku nemusíte převzít. Případně přímo na poště můžete do 24 hodin sepsat zápis o poškození zásilky. Pošta si zásilku nechá a zašle nám ji sama zpět. Vy můžete buď sami kontaktovat zákaznické oddělení, nebo vás během reklamačního řízení zkontaktuje náš operátor a domluví se s vámi na nápravě.

2. Jak mám postupovat, když mi přišlo rozbité zboží?
Pokud již nelze zásilku reklamovat na poště a máte rozbité zboží, můžete nám ho zaslat k reklamaci. Buď pouze rozbitou část, nebo celý výrobek nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním lístkem na adresu decoDoma, s.r.o. - reklamační oddělení, Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. V případě, že se jedná o rozbité zboží ze skla nebo porcelánu, stačí zaslat fotografii na reklamace@decodoma.cz. Reklamaci posoudíme a vyřídíme bez zbytečného odkladu. Pokud si nebudete vědět rady nebo budete potřebovat více informací, neváhejte se obrátit na naše zákaznické oddělení. Kontakty naleznete zde.

3. Kam a jak mám odeslat zboží, které potřebuji reklamovat?
Zboží nám odešlete na adresu decoDoma, s.r.o. - reklamační oddělení, Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové. Spolu s reklamovaným zbožím odešlete také vyplněný reklamační lístek, který je součástí faktury. Pokud není možné zaslat přímo reklamační lístek, stačí nám poslat průvodní dopis, kde bude adresa, popsaný problém a vámi požadované řešení reklamace. Nezasílejte nám, prosím, zásilku na dobírku. Zboží nám zašlete jako obyčejný nebo doporučený balíček.

4. Zboží přišlo v pořádku, ale chybí mi určitá část ze sady, jak mám postupovat?
Kontaktujte, prosím, naše zákaznické oddělení a sdělte, co vám přesně chybí. Napsat můžete i na reklamace@decodoma.cz. Rádi vám reklamaci vyřídíme nebo sdělíme, jaký bude další postup.

5. Do jaké doby bude má reklamace vyřízena?
Reklamace se snažíme vyřizovat v co možná nejkratší době. Většina případů je vyřízena do 14 dní od přijetí na sklad. Pokud je reklamace komplikovanější nebo čekáme na naskladnění zboží, bude vyřízení trvat nejdéle 30 dní.

6. Budu platit znovu poštovné, pokud mi zasíláte reklamované zboží?
Ne, nebudete. Poštovné za odeslání reklamace hradíme my.

Newsletter

Kolekce a akce

na váš e-mail

Katalog produktů

Vánoce 2017

799 výdejních
míst

a mnoho výhod
pro váš pohodlný nákup