Způsob doručení a platba za zboží
Více než 92 % zboží máme skladem . Pokud aktuálně není nějaké zboží k dispozici, uvádíme v e-shopu informaci o termínu jeho doručení na náš sklad.
Všechny ceny nabízených způsobů plateb a dopravy jsou včetně DPH .
EXPRESNÍ DORUČOVÁNÍ PRO ZBOŽÍ SKLADEM
Objednávky do 12:00 hod expedujeme ještě tentýž pracovní den.
Objednávky po 12:00 hod expedujeme ihned následující pracovní den.
Pro všechny e-shopové objednávky nad 1 500 Kč je DOPRAVA ZDARMA.
ZPŮSOBY DORUČOVÁNÍ
Nejlevněji za 59 Kč
Objednané zboží Vám Balíkovna (dříve Česká pošta) doručí následující pracovní den po expedici až domů. Při odeslání zboží Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. O doručení Vás bude Balíkovna dále informovat sms zprávou nebo e-mailem.
Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému Balíkovny: Sledovat zásilku
Pokud Vás kurýr Balíkovny nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Balíkovna bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Balíkovnou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat.
Cenově výhodná forma vyzvednutí vašeho balíčku na více než 9000 specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty a u jejích externích partnerů. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu, a vaše jméno. Vyzvednutím zásilky můžete pověřit i blízkou osobu, které předáte kód k vyzvednutí.
Na všech poštách se specializovanými přepážkami Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou. Na Balíkovnách mimo poštu zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou podle vybavenosti provozovny. Pro vyzvednutí zásilek můžete na přepážkách Balíkovny České pošty využít rychlé obsluhy. Stačí zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíků“ na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Balík máte neustále na očích! Využijte službu Sledování zásilek.
Expresní doručení běžného balíku po celé České republice. Objednané zboží Vám DPD doručí následující pracovní den po expedici z našeho skladu až domů. Při odeslání zboží z našeho skladu Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. Jakmile DPD převezme Vaši zásilku, odešle Vám informační SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k Vám přijede dodávka DPD, bude Vás řidič sám telefonicky kontaktovat, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 - 18 hodin.
Pokud Vás kurýr DPD nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem či SMS. DPD se bude snažit doručit Vaši zásilku následující pracovní den. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém čase doručení. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, můžete ještě sami vyžádat třetí pokus o doručení přímo s řidičem. Jinak se zásilka ukládá na DEPU po dobu 7 dní, které slouží i jako výdejní místo. V průběhu této lhůty Vás DPD bude o uložení ještě jednou informovat.
Na portálu DPD můžete změnit dobu nebo adresu doručení.
Chcete si vyzvednout zásilku v čas a den, který vyhovuje právě vám? Nevažte se na řidiče a nechte si poslat balík do jedné z 2700 výdejen PPL Parcelshopu.
O termínu expedice Vašeho balíčku Vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj email i telefonní číslo. Na vyzvednutí své zásilky máte 7 dní.
Službou PPL Parcelshop je možné vydávat zásilky do 30 kg s max. délkou jedné strany 100 cm. Pokud se Vám v košíku nenabídne možnost zaslání Vašeho zboží přes PPL Parcelshop, bohužel objednané zboží přesahuje váhový nebo rozměrový limit. Taktéž má služba omezený limit celkových rozměrů balíku.
Využijte možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Zásilkovna. O termínu expedice Vašeho balíčku Vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj email i telefonní číslo. Na vyzvednutí své zásilky máte 7 dní .
Službou Zasilkovna je možné vydávat zásilky do 10 kg s max. délkou jedné strany 70 cm. Pokud se Vám v košíku nenabídne možnost zaslání Vašeho zboží přes Zásilkovnu, bohužel objednané zboží přesahuje váhový nebo rozměrový limit. Taktéž má omezený limit celkových rozměrů balíku.
Upozorňujeme, že se nejedná o prodejny decoDoma.
Domů. Do kanceláře. Do práce na recepci. Řidič vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. 98 % zásilek směřujících na konkrétní adresu v ČR doručuje Zásilkovna do 2. dne.
Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, obdržíte notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut. Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.
Pohyb vaší zásilky můžete sledovat na této adrese a také v mobilní aplikaci Zásilkovna.
Společnost Toptrans poskytuje expresní přepravu nadrozměrného zboží po celé České republice. Objednané zboží Vám Toptrans doručí až domů, obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Při odeslání zboží z našeho skladu Vám zašleme e-mail s informací o vaší zásilce. O konkrétním způsobu doručení Vás bude dále informovat přímo Toptrans SMS zprávou. Standardní čas doručení je mezi 8 - 18 hodinou. V den doručení obdržíte SMS s kontaktem na řidiče.
Průběh doručování zásilky můžete sledovat také v on-line systému https://www.toptrans.cz/preprava/cs/sledovani-zasilky
Rozvozoví řidiči jsou vybaveni odpovídající technikou pro složení zásilky z vozidla a následnou manipulací s ní.

Prodejna H. Králové
S.K. Neumanna 768
500 02 Hradec Králové
Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
So: 9:00 - 12:00

Prodejna Pardubice
17.listopadu 237
530 02 Pardubice
Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
So: 9:00 - 12:00

Prodejna Plzeň
Klatovská Třída 451/4
301 00 Plzeň
Otevírací doba: Po-Pá: 10:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
So: 9:00 - 12:00
ZPŮSOBY PLACENÍ
4 různé možnosti úhrady Vaší objednávky
Nejpoužívanější způsob platby. Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.
Dobírku je možné platit bezhotovostně u přepravce PPL v případě, že je řidič vybaven platebním terminálem. Dále na našich prodejnách decoDoma v Hradci Králové, v Pardubicích a v Plzni. Nově také Česká pošta umožňuje bezhotovostní platbu dobírky pro zákazníky vlastnící platební karty MasterCard nebo Visa na určitých pobočkách. Aktuální seznam můžete sledovat na stránkách České pošty .
Pokud za zboží rádi platíte předem, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžný bankovní převod.
Po odeslání objednávky Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail všechny informace , které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol atd.). Platbu byste měli provést do 5 pracovních dní. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nebude zboží odesláno. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu na dobírku nebo kartou.
Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o zaplacení a předpokládaném termínu expedice. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme a ani nás nebudete jinak kontaktovat, Vaše objednávka bude po 3 dnech zrušena.
Pro provedení platby budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu České spořitelny. Údaje ze své karty proto zadáváte přímo bance, nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup. Pro platbu využívá Česká spořitelna nejmodernější 3D-Secure zabezpečení kartových asociací MasterCard a VISA.
Dostupné karty:
Jak při platbě postupovat
1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.
2. krok: Vyberte platbu kartou. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni na platební bránu České spořitelny.
3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).
O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud banka nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:
Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.
Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku.
Pro bezpečnost a snadné zadání platby používáme systém internetových plateb společnosti GoPay s.r.o., která je registrována u České národní banky. Tento systém vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím Vaší banky. Citlivé údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou Vaší banky a nejsou k dispozici nikomu dalšímu.
Dostupné banky:
Jak při platbě postupovat
1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.
2. krok: Vyberte svou banku. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví.
3. krok: Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný je pouze u některých bank).
4. krok: Pak už jen stačí platební příkaz potvrdit.
5. krok: Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme Vám expedovat Vaši zásilku.
Chcete si zboží nejdříve vyzkoušet než ho zaplatíte? Zvolte si platební metodu Twisto. Doma zboží vyzkoušíte a fakturu buď zaplatíte, nebo nám zboží pošlete zpátky. Máte na to 30 dnů.
Po odeslání objednávky Vám Twisto zašle na e-mail fakturu s údaji pro platbu. Tu byste měli provést do 30 dní od vystavení, jinak vám Twisto naúčtuje k částce za objednávku i penále z prodlení. Kompletní ceník naleznete zde.
Podrobné informace o platbě Twisto ZDE.
Záruka vrácení peněz:
Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 90 dnů od převzetí zásilky a my Vám za toto zboží vrátíme peníze. Zboží zašlete zpět obyčejným balíkem na naši adresu: decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové.
Potřebujete poradit?
Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 491 204 205 nebo zašlete dotaz na adresu: info@decodoma.cz. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme nejpozději do 2. pracovního dne.
Rádi byste si objednali?
Raději telefonujete a chcete učinit objednávku telefonicky? Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 491 204 204. Samozřejmě Vám je k dispozici nákupní košík našeho e-shopu, případně písemně můžete objednat na: objednavka@decodoma.cz . Vážíme si Vaší přízně!
Převzetí a reklamace dodání zboží
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí, PPL pak do 2 pracovních dní. Po delší době by již reklamace nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Podrobné informace o reklamacích naleznete zde.
Naše autorky pro vás připravují blog plný zajímavých článků. Ať už hledáte inspiraci v bytovém designu, šikovné rady do domácnosti, vyzkoušené recepty nebo návody na vyrábění dekorací.