Způsob doručení a platba za zboží

Více než 70 % zboží máme skladem. Pokud aktuálně není nějaké zboží k dispozici, uvádíme v e-shopu informaci o termínu jeho doručení na náš sklad.
Boty ORTO jsou v české obuvnické dílně vyráběny na zakázku 3 týdny, a proto je dodací doba do 4 týdnů.

 

 

EXPRESNÍ DORUČOVÁNÍ PRO ZBOŽÍ SKLADEM

Objednávky do 12:00 hod expedujeme ještě tentýž pracovní den

Objednávky po 12:00 hod expedujeme ihned následující pracovní den

Pro všechny e-shopové objednávky nad 1.500 Kč DOPRAVA ZDARMA.

 

 

 

 

ZPŮSOBY DORUČOVÁNÍ
Nejlevněji za 39 Kč přes Zásilkovna.cz

 

 

Česká pošta - Balík do ruky (89 Kč)

Objednané zboží Vám Česká pošta doručí následující pracovní den po expedici až domů. Při odeslání zboží Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. O doručení Vás bude dále informovat Česká pošta sms zprávou nebo e-mailem.

Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání

 


 

Kurýr PPL (89 Kč)

Expresní doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám PPL doručí následující pracovní den po expedici z našeho skladu až domů. Při odeslání zboží z našeho skladu Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. Jakmile PPL převezme Vaši zásilku, odešle Vám informační SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 - 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému PPL: www.ppl.cz.

Pokud Vás kurýr PPL nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz provést změnu doručovací adresy, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné PPL depo. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL bude o uložení ještě jednou informovat.

 

Nadrozměrné zásilky PPL SPRINT (399 Kč)

Expresní doručení velmi rozměrného zboží po celé České Republice. Objednané zboží Vám PPL doručí následující pracovní den po expedici až domů. Při odeslání zboží z našeho skladu Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 - 18 hodin. Pokud Vás kurýr PPL nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce s informacemi, o délce uložení a kontaktního tel. čísla, kde se můžete domluvit na opětovném dodání. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL bude o uložení ještě jednou informovat.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému PPL: www.ppl.cz

Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Doporučujeme sjednat výpomoc při vykládce. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

 


 

Výdejní místa Zásilkovna (39 Kč)

Využijte možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Zásilkovna. O termínu expedice Vašeho balíčku Vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj email i telefonní číslo. Na vyzvednutí své zásilky máte 7 dní.

V současné době nelze na pobočkách platit zásilky platební kartou. V případě dobírky lze tedy zásilku zaplatit jen hotově. Službou Zasilkovna.cz je možné vydávat zásilky do 10 kg. Pokud se Vám v košíku nenabídne možnost zaslání Vašeho zboží přes Zásilkovna.cz, bohužel objednané zboží přesahuje váhový limit 10 kg. Taktéž má omezený limit celkových rozměrů balíku. V případě, že Vaše objednávka tento limit přesáhne, bude zásilka v rámci možností rozdělena. Pokud to nebude možné, domluvíme se s Vámi na jiné variantě dodání zásilky.

Upozorňujeme, že se nejedná o prodejny decoDoma.

Přehled více než 790 výdejních míst

 
Načítání: seznam poboček osobního odběru

 


 

Výdej na prodejně decoDoma (ZDARMA)

ProdejnaH. Králové

S.K. Neumanna 768
500 02 Hradec Králové

zobrazit na mapě

739 852 624

Otevírací doba:Po-Pá: 9:00 - 13:00 | 13:30 - 18:00
So:      9:00 - 12:00

ProdejnaPardubice

17.listopadu 237
530 02 Pardubice

zobrazit na mapě

731 635 757

Otevírací doba:Po-Pá: 9:00 - 13:00 | 13:30 - 18:00
So:      9:00 - 12:00

ProdejnaPlzeň

Klatovská Třída 451/4
301 00 Plzeň

zobrazit na mapě

731 629 299

Otevírací doba:Po-Pá: 9:00 - 13:00 | 13:30 - 18:00
So:      9:00 - 12:00

 


 

ZPŮSOBY PLACENÍ
4 různé možnosti úhrady Vaší objednávky

 

Dobírka (40 Kč)

Nejpoužívanější způsob platby. Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.

Dobírku je možné platit bezhotovostně u přepravce PPL v případě, že je řidič vybaven platebním terminálem. Dále na našich prodejnách decoDoma v Hradci Králové, v Pardubicích a v Plzni. Nově také Česká pošta umožňuje bezhotovostní platbu dobírky pro zákazníky vlastnící platební karty MasterCard nebo Visa na určitých pobočkách. Aktuální seznam můžete sledovat na stránkách České pošty.

 


 

Běžný bankovní převod (ZDARMA)

Pokud za zboží rádi platíte předem, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžný bankovní převod.

Po odeslání objednávky Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Platbu byste měli provést do 5 pracovních dní. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nebude zboží odesláno. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu na dobírku nebo kartou.

Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o zaplacení a předpokládaném termínu expedice. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme a ani nás nebudete jinak kontaktovat, Vaše objednávka bude po 3 dnech zrušena.

 


 

Online platba internetovým bankovnictvím (ZDARMA)

Pro bezpečnost a snadné zadání platby používáme systém internetových plateb společnosti ComGate Payments,a.s., která je registrována u České národní banky. Tento systém vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím Vaší banky. Citlivé údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou Vaší banky a nejsou k dispozici nikomu dalšímu.

 

Dostupné banky:

 

Jak při platbě postupovat

1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.

2. krok: Vyberte svou banku. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví.

3. krok: Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný pouze u některých bank).

4. krok: Pak už jen stačí platební příkaz potvrdit.

5. krok: Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme Vám expedovat Vaši zásilku.

 


 

Online platba kartou (ZDARMA)

Pro provedení platby budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu České spořitelny. Údaje ze své karty proto zadáváte přímo bance, nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup. Pro platbu využívá Česká spořitelna nejmodernější 3D-Secure zabezpečení kartových asociací MasterCard a VISA.

 

Dostupné karty:

 

Jak při platbě postupovat

1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.

2. krok: Vyberte platbu kartou. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni na platební bránu České spořitelny.

3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

 

O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud banka nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.

Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku.

 


 

Záruka vrácení peněz:

Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 30 dnů od převzetí zásilky a my Vám za toto zboží vrátíme peníze. Zboží zašlete zpět obyčejným balíkem na naši adresu: decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové.

 

Potřebujete poradit?

Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 491 204 205 nebo zašlete dotaz na adresu: info@decodoma.cz. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme nejpozději do 2. pracovního dne.

 

Rádi byste si objednali?

Raději telefonujete a chcete učinit objednávku telefonicky? Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 491 204 204. Samozřejmě vám je k dispozici nákupní košík našeho e-shopu, případně písemně můžete objednat na: objednavka@decodoma.cz. Vážíme si Vaší přízně!

 

Převzetí a reklamace dodání zboží

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí, PPL pak do 2 pracovních dní. Po delší době by již nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Podrobné informace o reklamacích naleznete zde.

Newsletter

Kolekce a akce

na váš e-mail

Katalog produktů

Vánoce 2017

799 výdejních
míst

a mnoho výhod
pro váš pohodlný nákup